wtorek, 18 kwietnia 2017

"W mojej głowie" (Thinker)

Unknown
A dieta trwa
_____________

chodzisz mi po głowie ty
delikatnie, bo skrzydła masz
lekkie
nieustannie, choć może nieświadomie
a może i... nie?


słyszałem kiedyś o człowieku,
żywiącym się tylko światłem
i gdybym nim był
żywiłbym się twym widokiem
codziennie
budziłbym się  obok ciebie
najedzony
choć cierpiałbym na nadwagę
przez słodycz ciebie
całego.

och, jakby to było...
lecz może to i lepiej
zostawić rąbek tajemnicy
między mrugnięciami
bo przecież ty i tak
nie wiesz
o szczęściu, jakie stawiasz przede mną na talerzu
i o tym, jakie dreszcze wywołują twoje kroki
w mojej głowie,
kiedy po niej chodzisz

bez przerwy

                              -thinker

O autorze

Unknown / Twórcy bloga

Niziołek. Trzpiotka. Koala. Grzesznik. Thinker. Rysanaszkle. Mleko. I koledzy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.