wtorek, 20 października 2015

"my" (grzesznik)

grzesznik
od autorki: Wiecie, chyba nawet polubiłam popadanie ze skrajności w skrajność. Chyba nawet polubiłam to całe wariactwo. Chyba nawet polubiłam patrzenie na innych z tej mojej chorej perspektywy. Chyba nawet polubiłam życie.


my, młodzi
zagubieni w dymie
odnalezieni w słowach
i w melodiach

my, młodzi
cierpiący naturalnie
w miłościach wielkich
i skomplikowanych odejściach

my, młodzi

w trwożącym bałaganie
w kwitnących krzewach
w rześkiej wiośnie

my, młodzi

w oczach otwartych
między wargami zaciśniętymi
po nocach nieprzespanych

my, młodzi.
nieśmiertelni.


O autorze

grzesznik / Twórcy bloga

Niziołek. Trzpiotka. Koala. Grzesznik. Thinker. Rysanaszkle. Mleko. I koledzy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.