wtorek, 29 marca 2016

"mam" (grzesznik)

grzesznik
witam serdecznie. przepraszam Was też od razu, że tekst dodaję z opóźnieniem, jednak w ten wtorek gościłam anginę-nie lubimy się za bardzo. wiersz o tym, co mam: 



mam płaskie, spierzchnięte usta
i bardzo szerokie dłonie;
obejmują pustą przestrzeń,
jakby czegoś brakowało


mam głębokie, jasne oczy,
w których niejedno zapłonie
i pośród nocnych bezdechów
wspominam znów twoje ciało

mam ja struny i klawisze,

papierosy i butelki,
nocne powroty do domu,
dookoła tylko cisza

mam też twoje słowa w głowie

wzniesione nad bezmiar wszelki
twoje szepty, trzecia w nocy
podniosę wzrok znad klawisza

mam i życie do przeżycia;

parę dobrych lat przed sobą
sytuacje, które kiedyś
wspomnisz li we grobie swoim

no i w końcu-mam uczucia,

trochę tęsknoty za tobą.
któregoś dnia pożałujesz,
że cię nie nazwałam moim.


O autorze

grzesznik / Twórcy bloga

Niziołek. Trzpiotka. Koala. Grzesznik. Thinker. Rysanaszkle. Mleko. I koledzy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.