wtorek, 26 kwietnia 2016

"Kalejdoskop" (Niziołek)

Niziołek
Przeraża mnie to, co trzymasz w głowie
Czym zajmujesz myśli
Co nasuwa ci się na język

 Przeraża mnie odległość między nami
Mieszanka azotu, tlenu i uczuć
Tkwiąca pomiędzy niczym drzazga pod skórą

Przeraża mnie twoje zdjęcie na mojej ścianie
Zerkające na mnie kpiąco
Chociaż powinno już stamtąd zniknąć

Przeraża mnie szczęście, które odczuwam
Tuż po tym, jak odszedłeś
Bo przecież wypada się smucić

Przeraża mnie to, że jest mi dobrze
Nawet jeśli nocami z tęsknoty usycham
Kalejdoskopem uczuć wypełniając myśli

Przeraża mnie brak.
Brak ciebie, brak nas.
Brak kontroli i brak planu.
Ale dobrze mi z przerażeniem. 

O autorze

Niziołek / Twórcy bloga

Niziołek. Trzpiotka. Koala. Grzesznik. Thinker. Rysanaszkle. Mleko. I koledzy.

1 komentarze:

  1. OH! jakież to naprawdę, naprawdę śliczne i prawdziwe. doceniam.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.