środa, 6 lipca 2016

"Dla Kurta" (Koala)

Koala
Jego głos otula mnie, gdy jest mi smutno
Jego głos dociera do głębi mej duszy
Jego głos, ja.... ja muszę usłyszeć go jutro
Jego głos jest dla mnie nadzieją na lepszy świat

Bo najsmutniejsza część historii nie jest najgorsza

Bo najsmutniejsza chwila to ta bez jego obecności
Bo najsmutniejsza jest łza na jasnym policzku
Bo najsmutniejsza jest świadomość ludzkiej bezradności

Ponieważ jest moim lustrzanym odbiciem

Ponieważ jest do bólu nieśmiałym człowiekiem
Ponieważ jest najsilniejszym w życiu przeżyciem
Ponieważ jest niezrozumiany i samotny 

Cicha gitara zwiastuje najlepszą piosenkę

Cicha gitara zwiastuje, że ostygła zapomniana herbata
Cicha gitara zwiastuje początek jego końca
Cicha gitara zwiastuje opuszczenie mojego świata
                             
                                                                                                                                  Koala

O autorze

Koala / Twórcy bloga

Niziołek. Trzpiotka. Koala. Grzesznik. Thinker. Rysanaszkle. Mleko. I koledzy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.