wtorek, 20 września 2016

"anafora do nas wszystkich" (grzesznik)

grzesznik
dzisiaj mi smutno.
chciałam podzielić się z wami czymś innym, jednak coś innego zostawię na inny humor.
dzisiaj wiersz:
ponieważ weszłam do lasu
ponieważ zgubiłam się
i ponieważ raz na zawsze
zagmatwałam sobie życie

ponieważ zmieniłam kawę

w gorzkie piwo, czemu nie     (?)
i ponieważ wiele zalet
to moje największe wady

ponieważ on bawił się

a ja się w nim zakochałam
ponieważ takie przygody
nie są godne opowieści

i ponieważ ciut zbyt często

uznaję, że już przegrałam
ponieważ tak najzwyczajniej-
w świecie, bardzo boję się.



grzesznik

O autorze

grzesznik / Twórcy bloga

Niziołek. Trzpiotka. Koala. Grzesznik. Thinker. Rysanaszkle. Mleko. I koledzy.

1 komentarze:

  1. Nie przepadam za poezją. Niekoniecznie mam powód, ale nie przepadam. Ale ten wiersz bardzo mi się podobał. Trzy pierwsze zwrotki były świetne. Z ostatnią po prostu mniej się utożsamiam, ale oczywiście też nie odbiegała swoją wysoką jakością od reszty. Ładnie bawisz się słowem, a to zawsze w pisaniu ceniłam najbardziej.
    Dziękuję za jeszcze jeden powód przemawiający za tym, żebym polubiła poezję.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.