środa, 18 maja 2016

"ty" (grzesznik)

grzesznik
drodzy, żyję.
i nie gwarantuję, że kolejny tekst będzie na czas. ja po prostu NICZEGO nie mogę wam obiecać.
tęskniłam ostatnio za pewnym chłopakiem. powstał wiersz. smacznego:


który już raz się wgapiam
w szklany sufit nade mną?
i który raz w tym roku
za oknem wiosna wschodzi?

wszystkie krople w całości
przelewam w przestrzeń ciemną
cicho sobie mrucząc,
że mnie to nie obchodzi

że nie obchodzą dłonie
i nie obchodzą usta
że mnie nie zastanawia
zakryty skrawek skóry

przelewam więcej kropel,
a wyobraźnia pusta
i podpalając mosty
wznoszę kolejne mury.

w głowie mi zawróciłeś,
więc z zawrotami głowy
dwie godziny przed świtem
ja runę na poduszkę

a w dłoni szklany sufit
już pusty do połowy,
więc jeszcze, zanim zasnę,
opróżnię ja go duszkiem.

zamknę te senne oczy,
śmiejące się wesoło
pozwolę nocy wygrać
jej walkę z moją dobą.

a kiedy się obudzę
i rozejrzę wokoło
zrozumiem wnet- musiałam

wczoraj tęsknić za tobą.

grzesznik

O autorze

grzesznik / Twórcy bloga

Niziołek. Trzpiotka. Koala. Grzesznik. Thinker. Rysanaszkle. Mleko. I koledzy.

2 komentarze:

  1. Kocham Twoje teksty. I tagi. Ale to już wiesz, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Thinker, bo nie chce mi sie przelogowywac23 maja 2016 18:48

    Każdy Twój tekst, który widzę chętnie powiesiłbym na swojej tablicy zajebistości, ale nie mam juz miejsca. Dlatego Twoja zakładka będzie częścią tej tablicy, a "grzesznik" to jej początek.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.