czwartek, 24 września 2015

"Daj mi" (Kolega pan Izydor #1)

Anonimowy
Czy można pragnąć czegoś bardziej
Od zapachu twoich włosów?
Kiedy pachnę jak litr wódki,
I pięć paczek papierosów?
Czego bardziej mam pożądać,
Od poezji twojej mowy?
Zbudowałeś już swój azyl,
Ja mam tylko plan budowy.
Daj mi trochę swego ciepła.
Daj mi trochę bezpieczeństwa.
Każda chwila, każdy moment,
Doprowadza do szaleństwa.
Nic nie mówisz. Nie pomagasz.
Nie wyciągasz do mnie dłoni.
Kto mnie teraz schowa w skrzydłach?
Kto mnie teraz będzie chronił?
Wiesz o czym najbardziej marzę?
Pragnę aby Bóg mi dał,
Rozgrzeszenie za me winy.
I za mój żałosny strzał.


O autorze

Anonimowy / Twórcy bloga

Niziołek. Trzpiotka. Koala. Grzesznik. Thinker. Rysanaszkle. Mleko. I koledzy.

1 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.